zaterdag 6 april 2013

Beautyill Favourites | 1000ste artikel!

Geen opmerkingen:
 
Wat gaat de tijd snel! Dit is namelijk alweer het 1000ste artikel dat online verschijnt op Beautyill en daar wil ik natuurlijk graag even bij stilstaan. Duizend artikelen, alsof het niets is.. maar ik ben nog lang niet klaar en er is nog zoveel meer wat ik met jullie wil delen! Vandaag laat ik dan ook niet de favorieten van de maand maart aan jullie zien, maar alle favorieten die ik bij elkaar heb verzameld tijdens het schrijven van mijn duizend artikelen.

Blushes, ik gebruik er stiekem altijd maar twee waarvan er één niet eens een blush is. De linker van Gosh is namelijk een pressed sun powder. Rechts zie je Rose Gold, een blush die gewoon niet mag ontbreken. Rose Gold krijgt al echt een kuiltje, wat behoorlijk knap is want je hebt echt maar heel weinig nodig van Sleek blushes.

Qua nagellak heb ik nog geen minuut hoeven nadenken welke ik uit moest zoeken. Natuurlijk Hang-Ten Toes van China Glaze, mijn ultieme neon roze kleur. OPI Got the blues for red heb ik nog niet zo heel lang maar is toch echt mijn favoriete rode tint en uiteraard draag ik graag OPI The man with the golden gun overal overheen. (Hoewel ik dit niet doe omdat ik er te zuinig mee omga..)

Tijdens mijn 'Beautyill carrière' is er een duidelijke rode draad ontstaan: vaak opvallende lippen maar toch altijd nudekleurige ooglooks. Verward nudekleurig niet met nude, want met nudekleurige oogschaduws kun je nog steeds een smokey eye creëren!
Hier zie je de Maybelline Color Tattoo in de kleur Permanent Taupe en natuurlijk het Urban Decay Naked Basics palette.

Ik verraadde net al dat ik er graag opvallende lippen bij draag en er zijn dan ook drie lipsticks welke ik eigenlijk standaard pak. Opvallend genoeg hebben ze alle drie gouden accenten, zou dat toeval zijn?
V.l.n.r.: L'oréal Caresse 07 Cheeky Magenta, Yves Saint Laurent 27 Fuchsia Innocent, Chanel Rouge Allure Velvet 40 La Sensuelle.

Qua wenkbrauwproducten ben ik vrij saai. De afgelopen twee jaar kocht ik stukje bij beetje deze producten van Anastasia. Alhoewel de highlighting brow kit kreeg ik van mijn moeder cadeau, een hele poos later kocht ik het schaartje en zo'n half jaar geleden het kwastje.

Haarverzorging, op dit gebied ben ik niet zo heel nauwkeurig. Toch zijn er drie items die ik in huis moet hebben en dat is mijn krullen kam, tangle teezer en een potje gel. Wanneer ik krullen wil doe ik er na het douchen wat van deze gel in en klaar ben ik! Mijn geheim: zolang het maar goedkoop is. Deze gel kocht ik op de Dominicaanse Republiek maar de gel van vriendlief voldoet ook prima.. ssstt!

Goede deodorant is enorm belangrijk! Deoleen mag dan wel duur zijn, maar werkt het beste voor me en is daarom zijn geld wel waard.
Het potje in het midden is een balsem die ik aanbreng als ik hele erge hoofdpijn heb en niet kan slapen. Geen wondermiddel, maar verzacht de pijn wel een beetje.
En een redelijk nieuwe favoriet: de Absinthe Purifying Hand Butter.

Een ander product uit de Absinthe lijn van The Body Shop is deze handgel. Deze moet ik bij me hebben als ik naar Amsterdam ga want ik vind het vreselijk als ik mijn handen niet kan wassen.
Over de Essence Long Lasting Eye Pencil hebben jullie me al vaker gehoord, blijft goed zitten en brengt lekker aan.

Tot slot mijn favoriete geurtje: Thierry Mugler Womanity (limited leather edition). Voorheen was ik dol op Alien (en nog!) maar ik vind Womanity toch net wat origineler en daarom is dat inmiddels echt 'mijn' geurtje geworden.

Wat zijn jouw favoriete beauty producten welke je onmiddellijk in je tas zou stoppen als je nu te horen kreeg dat je naar een onbewoond eiland moest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff