zaterdag 6 april 2013

Kruidvat Effex Maximum Volume Powder | Yay or Nay?

Geen opmerkingen:
 
Volume in je haren zonder dat je er veel voor hoeft te doen? Heerlijk toch! Daarom gebruik ik de laatste tijd steeds vaker volume poeder. Vandaag test ik die van Kruidvat, deze ligt sinds vorige week in de winkels en is natuurlijk lekker budget.

Qua verpakking is deze vrij standaard zoals we van volume poeders gewent zijn. Het potje is klein, handzaam en erg licht. Je zou bijna denken dat er niets in zit!
Wanneer je de dop eraf draait komt er een soort peper & zout opening tevoorschijn. De gaatjes zijn prettig en zorgen voor een goede dosering, er komt niet teveel in één keer uit.


"Kruidvat Effex Maximum Volume Powder geeft het haar een ongekend volume en maakt het gemakkelijk te stylen. Bovendien blijft het urenlang in model zonder dat het haar hard aanvoelt, want het poeder is gewichtloos. Ideaal voor een warrige look of een kapsel vol structuur. Kruidvat Effex Volume Poeder is volkomen onzichtbaar en bevat geen parfum." aldus Kruidvat.
Zoals je op de aller eerste foto al hebt kunnen zien geeft het me inderdaad flink wat volume. Gedurende de dag zakt het wel wat in maar zodra ik er even met mijn handen doorheen ga komt het weer tot leven.
Wel vind ik het volume-poeder-gevoel erg onplezierig. Dit heeft niets te maken met deze variant van Kruidvat. Al deze poeders maken je haren stug en daardoor voelt het wat viezig aan. Hier wen je wel een beetje aan, en als ik het mooie volume zie vergeet ik het al snel.
Gelukkig is deze onzichtbaar (sommige geven een witte waas!) en dus ook prima geschikt voor brunettes.
Wat mij betreft doe deze Effex Maximum Volume Powder niet onder voor zijn duurdere broertjes.


Kruidvat Effex Max Volume Powder kost €2,99 (10 gram) per potje.

Gebruik jij weleens zulk soort volume poeders in je haar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff