zaterdag 6 april 2013

Currently Loving! | OPI Color To Diner For & Got The Blues For Red

Geen opmerkingen:
 
Rode nagellak is enorm classy en staat mega chique, maar net zoals bij elke kleur zijn er ook erg veel verschillende rood tinten te vinden. Vandaag laat ik je er twee van OPI zien.

Misschien lijken ze op de eerste foto veel op elkaar, maar op de swatchfoto's zul je zien dat ze enorm verschillen. Got The Blues For Red is creamy terwijl Color To Diner For duidelijk shimmer bevat.


Allereerst Color To Diner For, een mooie cranberry kleur met dus hier en daar wat shimmer. Deze lakt zeer prettig en dekt goed in twee laagjes.


Got The Blues For Red is een stuk koeler qua ondertoon en is dan ook mijn persoonlijke favoriet op dit moment wat betreft al mijn rode nagellak. (Een gewaagde uitspraak dacht ik zo...!)
Dit komt doordat ik de kleur erg mooi vind, hij prettig lakt, mooi dekt in twee laagjes en van zichzelf al erg mooi glanst.

OPI Got The Blues For Red is voor € 12,69 (15 ml) te koop bij Beautybay.com
Helaas zul je wat beter moeten zoeken naar Color To Diner For, maar deze kun je gelukkig nog wel prima op eBay vinden.

Wat is jouw favoriete rode nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff