maandag 26 augustus 2013

OPI San Francisco Little Bits of Chic, mini pack

Geen opmerkingen:
 

OPI komt deze herfst weer met een prachtige grote nieuwe collectie genaamd San Francisco. Deze collectie bevat 6 creamy lakken, 6 shimmer lakken en 3 liquid sands. Vandaag laat ik je vier uit deze collectie zien welke in een leuke kleine mini pack zitten.


De mini's van OPI zijn erg klein en bevatten 3,75 ml. Maar dit is voldoende om het lakje een paar keer te proberen. Mocht je hem op (willen) maken dan kun je altijd nog een full size erbij kopen.
Aan de kwastjes is nu nog niets veranderd, dit gebeurt pas bij de kerstcollectie zoals je in het interview van gisteren hebt kunnen lezen.


First Date At The Golden Gate is een mooie klassiek rode kleur met een vleugje oranje. Volgens OPI zit er shimmer in deze lak maar ik vind hem toch behoorlijk creamy ogen?! Dit lakje kun je dragen met twee laagjes maar op deze foto draag ik drie dunne laagjes.


Muir Muir On The Wall spreekt mij het meeste aan van deze collectie. De basis oogt zwart met paars en daarin bevinden zich paarse en gouden duochrome shimmers. Het eerste laagje leek nergens op qua dekking maar de tweede zorgt voor een mooi dekkend resultaat. Dit had ik zelf niet verwacht omdat het eerste laagje wat waterig oogde.

In The Cable Car-Pool Lane heeft wél hier en daar shimmer! Ik dacht dat het een foutje was en ik mijn handen niet goed schoon had gemaakt, maar toen ik andere versies bekeek zag ik dat deze ook hier en daar een shimmertje bevatten. (Echter kan ik het bij andere swatch foto's van bloggers nergens terug vinden.)
Op mijn ringvinger zie je er bijvoorbeeld twee zitten. Het is een mooie berry kleur, perfect voor dit najaar. Ook hierbij heb ik drie laagjes aangebracht, maar met twee dunne kun je ook goed de deur uit.


Tot slot Peace & Love & OPI een grijze duochrome. Vooral als je het flesje zo ziet staan zie je het effect erg goed. Helaas is het op je nagels wat minder maar nog steeds wel aanwezig. Als je je vingers onder water hebt zie je het effect weer duidelijker. De duochrome veranderd van paars naar blauw. Peace & Love & OPI dekte prima in twee laagjes en ik vind dat het streperige effect erg meevalt voor een lakje als deze.

OPI San Francisco mini pack is voor € 18,95 (4 x 3,75 ml) te koop bij een selectie van beautycentra, drogisten en parfumeriezaken.
Voor meer informatie over verkoopadressen kijk op: OPI.nl

Welke kleuren spreken jou het meeste aan uit deze mini set?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff