maandag 26 augustus 2013

FOTD, Gosh last days of summer

Geen opmerkingen:
 
Hoewel ik vorige week bij de lancering van de nieuwe herfst/winter collectie van Gosh was denk ik liever nog niet aan het najaar. Deze week stijgen de temperaturen weer lekker en dus ging ik vandaga voor een luchtige zomer make-up.


Oogschaduw tijdens de zomermaanden? Nee, dan gebruik ik het nauwelijks puur uit luiheid, het is te mooi weer om stil te zitten dus wil ik snel klaar zijn met mijn make-up. Deze waterproof eyeshadow brengt snel aan en blijft goed zitten. 
Een van mijn favoriete producten op dit moment is deze 'Bronzing Shimmer Powder' in de kleur 001 Bronze. Persoonlijk gebruik ik hem niet echt als bronzer, maar vooral als blush, De kleuren geven me een mooie summer look. 
Op mijn lippen draag ik deze makkelijke gloss met lampje en spiegeltje. Ook vind ik de applicator altijd zo prettig, een klein kwastje waarmee je nauwkeurig en snel kunt werken. Door de shimmer in de gloss is hij al snel wat too much maar gecombineerd met een zachte look geeft het toch net wat extra's.
Final look, snel klaar om de deur uit te gaan.

Waterproof Mineral Eyeshadow, 005 Gold €7,99 (2,5gram)
Bronzing Shimmer Powder, 001 Bronze € 9,45 (9 gram)
Light'n Shine Lip Glaze, 01 € 7,99 (6 ml)
Gosh is exclusief te koop bij Kruidvat. 
Wat zijn jou favoriete zomer producten op gebied van make-up?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff